© Copyright 2024 Digital Resolution

Dołącz do nas!

Jeśli szukasz wyzwań i świeżego podejścia do reklamy w digitalu, z przyjemnością Cię poznamy! Dom mediowy OMD Group, którego częścią jesteśmy, aż 4 razy zdobył tytuł najlepszego pracodawcy w Polsce (oceniają sami pracownicy). Przekonaj się, że warto pracować właśnie z nami!

Zobacz aktualne oferty!

Proces rekrutacji do Resolution

Pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych. Posiadamy bogate portfolio kampanii zwieńczonych sukcesami. U nas nie ma szans na nudę! Podejmij z nami kolejne wyzwanie! Chcesz zwiększyć swoje szanse? Oprócz CV wyślij do nas List motywacyjny.

  • Wstępna rozmowa przez telefon

    Poznajemy się i doprecyzowujemy oczekiwania obu stron.

  • Zadanie

    Wybranych kandydatów poprosimy o przygotowanie zadania rekrutacyjnego.

  • Rozmowa kwalifikacyjna

    Weryfikująca, merytoryczna rozmowa w przyjaznej atmosferze.

  • Oferta pracy

    Szczegółowe ustalenie warunków zatrudnienia.

  • Witamy na pokładzie!

    Wdrażamy wybraną osobę i planujemy integrację ;)

Aktualne oferty pracy

Stanowisko
Doświadczenie
Kontrakt
Akcja
  • Performance Media Planner/Buyer
    Regular/Specialista
    Umowa o pracę
    Aplikuj

    Widełki: 8 000 - 10 000 PLN

    Lokalizacja: Warszawa/zdalnie (hybrydowy model pracy)

    Resolution tworzy ponad 1400 specjalistów zrzeszonych w ponad 60 biurach na przeszło 50 rynkach. Możemy obsługiwać topowe światowe marki, na najwyższym poziomie. Udaje nam się to, dzięki zespołowi wybitnych specjalistów – stale rozwijających się i wciąż dostarczających wysoce skuteczne rozwiązania. Posiadamy bogate portfolio kampanii zwieńczonych sukcesami. Z nami nie ma szans na nudę!

    Aktualnie do naszego zespołu szukamy Performance Media Planner/Buyer. Osoby, która doskonale uzupełni nasz zgrany team.

    Twój zakres obowiązków:

    • Będziesz uczestniczyć w tworzeniu strategii z zakresu kampanii digital dla klientów (głównie Google Ads, Programmatic, Mailing, Afiliacja).
    • Koordynować i zarządzać projektami digital.
    • Budować i utrzymywać relacje z klientami.
    • Tworzyć media plany.
    • Realizować kampanie digital dla lokalnych i międzynarodowych klientów.
    • Raportować wyniki prowadzonych działań.
    • Przygotowywać oraz prezentować raporty post-buy.

    Nasze wymagania:

    • Interesujesz się marketingiem i nowymi mediami i chcesz się rozwijać w tym kierunku.
    • Masz doświadczenie w zakupie, planowaniu i analizie mediów online i lubisz pracę z klientem 🙂
    • Posiadasz zmysł analityczny, umiesz wyciągać wnioski z wyników kampanii i tworzyć rekomendacje.
    • Jesteś samodzielny, zaangażowany i dążysz do realizacji założonych celów.
    • Jesteś komunikatywny i lubisz prace w zespole, budujesz pozytywne relacje.
    • Znasz Excel i Power Point i masz umiejętności prezentacyjne.
    • Umiesz mówić i pisać po angielsku.
    • Mile widziane

    • Znajomość Google Analytics, Data Studio, AdReport i AdReal, SimilarWeb.

    Co oferujemy:

    • Dużą samodzielność w realizacji zadań i w podejmowaniu decyzji, realny wpływ na prowadzone projekty,
    • Swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy,
    • Biuro w budynku, który nie bez przyczyny wygląda jak dom 🙂
    • Managera, który potrafi docenić zaangażowanie i jakość pracy bez potrzeby walczenia o awans/podwyżkę,
    • Jasną ścieżkę kariery/awansów i jawność wynagrodzenia wszystkich osób w zespole,
    • Dzień wolny od szefa, jeśli sporadycznie przydarzy się praca po godzinach,
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub umowy B2B),
    • Zarobki adekwatne do poziomu wiedzy, doświadczenia, zaangażowania i wyników,
    • Pakiet medyczny,
    • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego, lekcje odbywają się w małych grupach w trakcie godzin pracy,
    • Możliwość wszechstronnego rozwoju – cotygodniowe lub częstsze – praktyczne szkolenia wewnętrzne z platform (Google, Programmatic) i narzędzi (np. SimilarWeb, Social Bakers),
    • Pracę w młodym i dynamicznym, ale doświadczonym zespole.
    Aplikuj na to stanowisko
  • Biddable Specialist
    Regular/Specialista
    Umowa o pracę
    Aplikuj

    Widełki: 8 000 - 10 000 PLN

    Lokalizacja: Warszawa/zdalnie (hybrydowy model pracy)

    Resolution tworzy ponad 1400 specjalistów zrzeszonych w ponad 60 biurach na przeszło 50 rynkach. Możemy obsługiwać topowe światowe marki, na najwyższym poziomie. Udaje nam się to, dzięki zespołowi wybitnych specjalistów – stale rozwijających się i wciąż dostarczających wysoce skuteczne rozwiązania. Posiadamy bogate portfolio kampanii zwieńczonych sukcesami. Z nami nie ma szans na nudę!

    Aktualnie do naszego zespołu szukamy Biddable Specialist. Osoby, która doskonale uzupełni nasz zgrany team.

    Twój zakres obowiązków:

    • Będziesz planować i kupować kampanie w mediach aukcyjnych (search, social oraz programmatic),
    • Analizować oraz optymalizować kluczowe wskaźniki prowadzonych działań,
    • Rozliczać mediową realizację kampanii oraz KPI dla Klienta,
    • Ściśle współpracować z accountem oraz mieć bezpośredni kontakt z Klientem,
    • Przygotowywać raporty, analizy z wyników kampanii i tworzyć rekomendacje.

    Nasze wymagania:

    • Masz min. 2 letnie doświadczenie agencyjne w planowaniu i zakupie reklam w mediach aukcyjnych (z naciskiem na search oraz social, mile widziany programmatic),
    • Dobrze znasz platformy Google Ads (w tym SA360), Facebook Ads oraz DV360,
    • Znasz dobrze strategie optymalizacyjne zorientowane na realizację KPI z różnych etapów lejka sprzedażowego, z naciskiem na dół lejka (sprzedaż, leady),
    • Swobodnie korzystasz z narzędzi analitycznych jak Google Analytics/Adobe Analytics, czy trackingowych jak Campaign Manager,
    • Dobrze mówisz i piszesz po angielsku,
    • Praca w Excelu nie stanowi dla ciebie problemu 🙂
    • Śledzisz trendy oraz rozwiązania reklamowe z zakresu performance marketingu,
    • Jesteś komunikatywny i lubisz pracować z ludźmi.

    Co oferujemy:

    • Dużą samodzielność w realizacji zadań i w podejmowaniu decyzji, realny wpływ na prowadzone projekty,
    • Swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy,
    • Biuro w budynku, który nie bez przyczyny wygląda jak dom 🙂
    • Managera, który potrafi docenić zaangażowanie i jakość pracy bez potrzeby walczenia o awans/podwyżkę,
    • Jasną ścieżkę kariery/awansów i jawność wynagrodzenia wszystkich osób w zespole,
    • Dzień wolny od szefa, jeśli sporadycznie przydarzy się praca po godzinach,
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub umowy B2B),
    • Zarobki adekwatne do poziomu wiedzy, doświadczenia, zaangażowania i wyników,
    • Elastyczne podejście do pracy zdalnej,
    • Pakiet medyczny,
    • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego, lekcje odbywają się w małych grupach w trakcie godzin pracy,
    • Możliwość wszechstronnego rozwoju – cotygodniowe lub częstsze – praktyczne szkolenia wewnętrzne z platform (Google, Programmatic) i narzędzi (np. SimilarWeb, Social Bakers),
    • Pracę w młodym i dynamicznym, ale doświadczonym zespole.
    Aplikuj na to stanowisko