Technologia ma fundamentalne znaczenie we współczesnym marketingu, dlatego 5 konferencję z cyklu Digital Adventure postanowiliśmy poświęcić tematyce MarTech.
To dziedzina, która tworzy nowe biznesy i pozwala zarządzać istniejącymi. Wprowadza rozróżnienie pomiędzy liderem rynku, a ogonem stawki. Transformacja cyfrowa gna naprzód i tylko nieliczni za nią nadążają. O tych, którzy są w czołówce słyszysz codziennie. O tych, którzy lekceważą znaczenie technologii, nie usłyszysz nigdy.
25 marca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytanie jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w MarTech i jaką wartość nowe technologie wniosą do Twojego marketingu.
25.03.2020 / HubHub; ul. Postępu 14; Warszawa / Start: 9:00
Uwaga, konferencja posiada akredytację DimaQ. Uczestnicy otrzymają 20 pkt
Wprowadzenie do konferencji
Co oznacza dla marketerów świat bez 3rd party cookie? Czy reklama online może działać bez nich? Co z efektywnością działań? Czy możemy coś zrobić, aby zastąpić śledzące pliki cookie i nadal docierać do nowych klientów?
Co dzieje się, kiedy trajektorie światów online i offline spotkają się na jednej ścieżce zakupowej? Jakie punkty styku pojawią się pomiędzy konsumentem a marką? Jaka ich sekwencja zwiększa prawdopodobieństwo zakupu? Czy kupujący online i offline różnią się od siebie istotnie? O tym usłyszycie w naszym wystąpieniu
To, że żyjemy w czasach rewolucji 4.0 to fakt. To, że mamy mnóstwo danych to też fakt. To, że mamy zaawansowane narzędzia różnych klas do pozyskiwania wiedzy to już klęska urodzaju. Dlaczego zatem mając więcej niż kiedykolwiek tak trudno połączyć wszystkie te komponenty w przepis na sukces?
Z prelekcji dowiesz się, jakie pytania postawić aby zweryfikować czy webanalityka w Twojej firmie zabezpiecza kampanie przed utratą budżetów. Będę podnosić temat bardzo nielubiany przez rynek – nadużycia, luki w wiedzy i danych oraz…zaniedbania.
11 września 2001 roku to dzień, który zmienił dzieje świata atakiem terrorystycznym. To również dzień, w którym pojęcie inwigilacja totalna nabrała zupełnie innego znaczenia.
Audience Targeting to hasło znane nie od dzisiaj. Jego możliwości ewoluują wraz z rozwojem technologii związanych z internetem oraz zaawansowaniem platform zakupowych. Jeszcze parę lat temu nasze dzisiejsze możliwości dotarcia do konkretnego użytkownika wydawały się prawdziwym Matrixem. Zabiorę Cię na wycieczkę do przeszłości. Dowiesz się jak Audience Targeting stawiał swoje pierwsze kroki oraz zobaczysz jego dorastanie.
Czym jest automatyzacja i jak wpływa na narzędzia i produkty w ekosystemie Facebooka. Co zrobić aby nasze działania były skuteczne, i wykorzystywały pełen potencjał danych.
Managing Director, Resolution
Dyrektor ds. Data Driven Marketing, Grupa Żywiec
Marketing Platforms Director, Resolution
Director, Innovation, Market Strategy and Understanding
Media Research Manager
Programmatic Manager, Resolution
Business Analyst Manager, Annalect
Senior Project Manager, OmniConsole
Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży Big Data & Mobile Advertising
Facebook, Agency Partner, CEE
Digital Adventure |
Digital Adventure |
Digital Adventure (Gdańsk) |
Digital Adventure |