Czym jest adressable TV? Czy adressable to to samo co programmatic TV? Jakie są przewagi addressable TV nad tradycyjną emisją spotów w telewizji linearnej? Co dalej się wydarzy? Trudnych pytań nie pozostawimy bez odpowiedzi.

O konferencji

Wydaje się, że na polskim rynku jesteśmy jeszcze daleko przed zautomatyzowanym bookingiem, wykorzystującym rozwiązania programmatic, o addressable TV praktycznie nie mówi się wcale. Zmiany, które niesie za sobą adressable TV będą fundamentalne, a do ekosystemu reklamy telewizyjnej mogą potencjalnie dołączyć nowi gracze. Kluczowe okażą się przede wszystkim szerokie kompetencje analityczne i strategiczne, by adressable TV przede wszystkim służyło markom, które chcą budować dialog z konsumentami.

Jakie są przewagi addressable TV nad tradycyjną emisją spotów w telewizji linearnej?

Prelegenci

img1

Marta Pichlak-Miarka

managing director Annalect (Grupa OMD)

Od 2004 roku związana z Grupą OMD. Od stycznia 2017 zarządza niedawno utworzonym w ramach grupy OMD oddziałem międzynarodowej firmy Annalect. Odpowiada za rozwój technologii i innowacje, analitykę danych oraz badania konsumenckie. W latach 2011-2014 była związana z SAS Insitute w Belgii, czołowym dostawcą usług analitycznych i business intelligence na świecie. Wspólpracowała z największymi marketerami na rynku m.in. Beiersdorf, McDonald’s, Grupy Żywiec, Perfetti Van Melle czy Nutricia.

Trenerka DIMAQ IAB oraz wykładowca akademicki. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prelegentka konferencji branżowych w Polsce i za granicą m.in. The Future of TV, VideoWars byScreenLovers, SAS Forum, E-shop.

img2

managing director OMD

Anna Podskarbi

Anna Podskarbi pracuje w mediach od 17 lat. Do Grupy OMD dołączyła w 2007 roku, od 7 lat zarządza agencją OMD Optimum Media. Doświadczenie zawodowe zdobyła w pracy dla największych reklamodawców na rynku z segmentu FMCG, farmacji, motoryzacji, usług i handlu. Jej wieloletni klienci to m.in. Unilever, Johnson & Johnson, Renault, Berlin Chemie, Wedel, Żabka i wielu innych. Dewizą OMD jest Clients First: najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów, długookresowa współpraca, także na rynkach międzynarodowych, holistyczne podejście do wyzwań marketingowych. Podskarbi łączy zarządzanie agencją z rozwijaniem oferty branded content w ramach Grupy OMD. W ostatnich latach do OMD dołączyło wielu nowych klientów, agencja zdobyła ważne nagrody branżowe.

Anna ukończyła studia na Wydziale Stosunków Międzynarodowych UW, podyplomowe studia na kierunku marketing i strategie marketingowe na SGH oraz CIM – Professional Postgraduate Diploma in Marketing w WSPiZ im. L. Koźmińskiego. Juror w konkursie Effie i Innovation.

img3

Kamila Kownacka

managing director Digital Resolution (Grupa OMD)

Z grupą domów mediowych OMD jest związana od 2005 roku. Prowadzony przez nią zespół specjalistów realizuje kampanie online dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym trzy srebrne i brązowa statuetka Effie oraz dwa srebrne oraz brązowy lew w Cannes.

Trenerka DIMAQ IAB oraz wykładowca akademicki. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prelegentka konferencji branżowych.

img4

CEO OMD

Jakub Bierzyński

Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta, komentator rynku mediów i aktualnych kwestii społecznych. Prezes domu mediowego OMD, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Millward Brawn), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia rynku reklamy między innymi “Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż, Dubai Lynx 2008 i Mixx Awards Europe 2016. Laureat 5 wyróżnień i nagrody głównej Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes. Prowadzi fundację pomocy dzieciom Kółko Graniaste.

Jakub Bierzyński ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Pracował jako asystent nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych (1990 – 1992). Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.

img5

Robert Plesko

managing director OMD

Doświadczony manager, konsultant i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediów. Dyrektor zarządzający Macroscope OMD. Od ponad 14 lat związany z branżą reklamową oraz światem marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla największych marketerów z różnych sektorów gospodarki, m.in dla Unilever, Grupa Żywiec, McDonald’s, Polpharma, Beiersdorf, IPF, Kraft-Heinz, Liberty Global, HP i wielu innych. Współautor wielu skutecznych strategii komunikacji jak również innowacyjnych kampanii nagradzanych w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych takich jak Effie, Media Trendy, Golden Arrow, Kreatura, Impactor oraz MIXX Awards. W latach 2015-2016 członek Komitetu Organizacyjnego Effie. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz prelegent na licznych konferencjach i szkoleniach.

Galeria zdjęć

Zapisz się do newslettera



Nasze motto to Clients First

Zaufali nam