W przypadku pytań, prosimy o kontakt z:
Paula Kaliszewicz
PR&Marketing Manager Grupa OMD
tel: 00 48 606 759 449
Paula.Kaliszewicz@omd.pl
Czyli jak oswajamy naszych klientów z tym, że rozszerzamy asortyment.
W 2017 roku PANDORA i Resolution wspólnie stanęły przed wyzwaniem zwiększania zyskowności ze sprzedaży generowanych online przy jednoczesnym rozwoju skali tej sprzedaży. To marzenie większości reklamodawców prowadzących kampanie performance. Podczas prezentacji opowiemy o rozwiązaniach, które zastosowaliśmy, aby osiągnąć cel oraz o tych, dzięki którym przekroczyliśmy go… trzykrotnie.
Wraz z rozwojem technologii głosowej i naturalnym trendem zwiększającym popularność asystentów głosowych i urządzeń typu smart speakers, zmieniają się zachowania użytkowników i sposób w jaki się komunikują. Opowiemy o tym co z tego wynika i jak teraz możemy wykorzystać ten trend w swoich strategiach marketingowych i czego powinniśmy spodziewać się wkrótce.
Jak styl, struktura i standard graficzny wpływają na customer experience a może lepiej zainwestować we własne? W case study odpowiem na pytanie czy warto kopiować opisy od producentów?
Krótko i rzeczowo o mierzeniu przepływu między produktami i contencie, który przynosi długofalowe korzyści. oraz leraningi z testowania efektywności long tail.
Managing Director Digital Resolution
Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań marketerów. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom. Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy. Pracowała po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach brand advertising. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald’s, NIVEA, E.Wedel i wielu innych. Trener DimaQ.
Online Commercial Director Empik Group
Doświadczony manager sprzedaży i strateg, który od wielu lat rozwija czołowe platformy e-commercowe w Polsce. Z powodzeniem zarządza ofertą handlową jednej z popularniejszych marek w Polsce – Empik. Zdobywca nagród w konkursach sprzedażowych (Mars, Lyreco). Pasjonat biegania i windsurfigu.
Twórca programu na kanale YouTube "7 metrów pod ziemią".
Twórca i prowadzący programu na kanale YouTube “7 metrów pod ziemią”. Z wykształcenia dziennikarz i politolog (Collegium Civitas). Przygodę z zawodem rozpoczął w redakcjach: TVN24 oraz Fakty TVN. Później biegał po mieście z radiowym mikrofonem (Radio Kolor, a także Radio Dla Ciebie), pracował również przy produkcji programów telewizyjnych. W 2013 roku wylądował w Newsweeku, gdzie zajmował się tematami społecznymi. Był także wieloletnim autorem branżowego portalu ngo.pl
Content and Customer Experience Manager eMAG
Ekspert w dziedzinie Customer Experience w eMAG. Jak mało kto zdaje sobie sprawę z tego jak ważna jest jakość obsługi klienta. Deklaruje, że kocha komentarze niezadowolonych Klientów. Wdraża projekty, które mają wywoływać uśmiech kupującego. Niepraktyczny idealista. Wieczny poszukiwacz. Czytelnik, biegacz i piwosz.
Digital Media Planner Digital Resolution
Stanisław zajmuje się planowaniem strategii obecności w mediach elektronicznych dla klientów Digital Resolution. Jego mocną stroną jest umiejętność optymalizacji kampanii w oparciu o nowoczesne narzędzia IT do wyników sprzedaży, zapytań mailowych i telefonicznych. Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych zdobywał w pracy dla takich klientów jak Żabka, Wedel, Podravka, Hortex, Perfetti Van Melle, UPC, Getin Bank, NIVEA, McDonald’s czy PANDORA.
Project Manager Digital Resolution
Wprowadził system do monitoringu i zakupu mediów dla Digital Resolution oraz dla grupy OMD. W 2016 roku trzymał wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology & Telecoms dla Home.pl za prowadzony program afiliacyjny. Pracował z różnymi markami, m.in. Empik.com, PizzaPortal, Merlin.pl, Castorama.
Head of E-commerce & Digital EE w PANDORA
Doświadczenie marketingowe zdobywał m.in. w międzynarodowych firmach, zarówno w obszarze offline i online. Pierwsze kroki związane z akwizycją internetową stawiał 10 lat temu. Prowadził projekty z zakresu marketingu online, x-sella i digital transformation w instytuacjach finansowych. Od 2 lat Head of E-commerce & Digital EE w Pandora. Jego kampania zdobyła nagrodę Mixx Awards.
Marketing Platforms Director Digital Resolution
Ekspert w kategoriach ecommerce oraz lead generation. W Digital Resolution zajmuje się wsparciem szefów SEM & SOME w kluczowych projektach. Do jego obowiazaków należy również rozwój oferty agencji oraz kompetencji zespołu. Paweł Ważyński ma 11 lat doświadczenia w digital marketingu. Poprzednio pracował jako szef działu performance w LeadR (Netsprint Group), wcześniej przez wiele lat prowadził dział SEM & Social w Cube Group. Koordynował kilkaset kampanii performance dla klientów polskich i zagranicznych (Aviva, LOT, UPC Polska, Polpharma, BZWBK, Santander). Jeden z pierwszych trenerów Google AdWords w Polsce.
Digital Manager Digital Resolution
Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii digitalowych. Posiada duże doświadczenie w realizacji zarówno kampanii online, jak i offline. Szerokie spojrzenie na kampanie i nastawienie na wynik końcowy (sprzedaż) charakteryzuje jej podejście do pracy. Opracowywała kampanie m.in. dla takich marek jak NIVEA, Pandora, Hortex, Huawei, Warner Bros, Wonga.com i wielu innych. Z Grupą OMD związana jest od 2010 roku.
Digital Adventure |
Digital Adventure |
Digital Adventure (Gdańsk) |
Digital Adventure |