Digital Adventure

Program

10:30

Rejestracja gości

11:00

Digital jako część współczesnego życia.

Prowadzący:
Anna Elwart, Managing Director Digital Resolution
11:30

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce bez wzrostu końcowego kosztu pozyskania zamówienia?

Prowadzący:
Anna Charytoniuk, Digital Manager Digital Resolution

W 2017 roku PANDORA i Resolution wspólnie stanęły przed wyzwaniem zwiększania zyskowności ze sprzedaży generowanych online przy jednoczesnym rozwoju skali tej sprzedaży. To marzenie większości reklamodawców prowadzących kampanie performance. Podczas prezentacji opowiemy o rozwiązaniach, które zastosowaliśmy, aby osiągnąć cel oraz o tych, dzięki którym przekroczyliśmy go… trzykrotnie.

12:00

Voice marketing - redefiniowanie ścieżki konsumenta.

Prowadzący:
Paweł Ważyński, Marketing Platforms Director Digital Resolution

Wraz z rozwojem technologii głosowej i naturalnym trendem zwiększającym popularność asystentów głosowych i urządzeń typu smart speakers, zmieniają się zachowania użytkowników i sposób w jaki się komunikują. Opowiemy o tym co z tego wynika i jak teraz możemy wykorzystać ten trend w swoich strategiach marketingowych i czego powinniśmy spodziewać się wkrótce.

12:20

Fast Actionable Insights – atrybucja nie tylko na papierze.

Prowadzący:
Przemysław Bryk, Project Manager OmniConsole

Jak minimalizować negatywny wpływ silosów mediowych na podejmowanie decyzji?

12:45

AdBlock Detector.

Prowadzący:
Kaja Bielawska, Senior Project Coordinator Digital Resolution

Jak doważyć grupę celową i lepiej zaplanować kampanię w Internecie.

13:00

Zakończenie spotkania

Prelegenci

Digital Adventure (Gdańsk)

Anna Elwart

Managing Director Digital Resolution

Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań marketerów. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom.  Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy.  Pracowała po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach brand advertising. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald’s, NIVEA, E.Wedel i wielu innych. Trener DimaQ.

Digital Adventure (Gdańsk)

Przemysław Bryk

Project Manager Digital Resolution

Wprowadził system do monitoringu i zakupu mediów dla Digital Resolution oraz dla grupy OMD.  W 2016 roku trzymał wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology & Telecoms dla Home.pl za prowadzony program afiliacyjny. Pracował z różnymi markami, m.in. Empik.com, PizzaPortal, Merlin.pl, Castorama.

Digital Adventure (Gdańsk)

Anna Charytoniuk

Digital Manager Digital Resolution

Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii digitalowych. Posiada duże doświadczenie w realizacji zarówno kampanii online, jak i offline. Szerokie spojrzenie na kampanie i nastawienie na wynik końcowy (sprzedaż) charakteryzuje jej podejście do pracy. Opracowywała kampanie m.in. dla takich marek jak NIVEA, Pandora, Hortex, Huawei, Warner Bros, Wonga.com i wielu innych. Z Grupą OMD związana jest od 2010 roku.

 

Digital Adventure (Gdańsk)

Paweł Ważyński

Marketing Platforms Director Digital Resolution

Ekspert w kategoriach ecommerce oraz lead generation. W Digital Resolution zajmuje się wsparciem szefów SEM & SOME w kluczowych projektach. Do jego obowiązków należy również rozwój oferty agencji oraz kompetencji zespołu. Paweł Ważyński ma 11 lat doświadczenia w digital marketingu. Poprzednio pracował jako szef działu performance w LeadR (Netsprint Group), wcześniej przez wiele lat prowadził dział SEM & Social w Cube Group. Koordynował kilkaset kampanii performance dla klientów polskich i zagranicznych (Aviva, LOT, UPC Polska, Polpharma, BZWBK, Santander). Jeden z pierwszych trenerów Google AdWords w Polsce.

Digital Adventure (Gdańsk)

Kaja Bielawska

Senior Projekt Coordinator Digital Resolution

Pasjonatka e-commerce, z głową pełną kreatywnych pomysłów. Odpowiedzialna za koordynację kluczowych projektów oraz rozwój oferty digitalowej, miedzy innymi AdBlock Detector czy ePółka. Autorka kampanii CSR #zespolkolorowychskarpetek

Pracowała dla eMAG.pl, Pozamiatane.pl czy Atlantic S.A.

Więcej informacji o konferencji:

Digital Adventure (Gdańsk)

Kaja Bielawska
Senior projekt coordinator
ul.Ibisa 14, 02-812 Warszawa

M: 538 894 940

kaja.bielawska@digitalresolution.pl

Nasze motto to Clients First

Zaufali nam