Digital Adventure


O konferencji

Opowiadaliśmy o tym, gdzie znikają pieniądze na reklamę? Jak prowadzić kampanie w sieci efektywniej? 🤔O tym, jak optymalizować działania reklamowe, by kampania osiągała założone efekty, opowiemy podczas trzeciej już edycji Digital Adventure. Wydarzeniu towarzyszyć będzie premiera nowego projektu – OmniConsole, czyli innowacyjnej platformy zakupowej, która uprości prowadzenie kampanii w modelu nieprogramatycznym. Program konferencji przygotowany został z myślą o marketerach pracujących po stronie Klientów agencji.

Program

13:00

Rejestracja gości

13:30

Wszystko jest performancem

Prowadzący:
Anna Elwart, Managing Director Digital Resolution

Działania reklamowe muszą przynosić policzalne efekty. Dlaczego modele performance podobają się zarządom? Gdzie się kończą możliwości skalowania działań performance? Jaki wpływ na performance mają kampanie brandingowe?

13:50

Skąd wiem co tak naprawdę działa w kampanii? Jak wyjść z pułapki perspektywy last click?

Prowadzący:
Paweł Śmiechowski, Digital Manager Digital Resolution

Atrybucja w praktyce na podstawie case study. Jak analizując przebieg kampanii prawidłowo ocenić wpływ poszczególnych działań na sprzedaż naszych produktów? O niedocenianych elementach kampanii, które mogą przyczynić się nawet do 30% poprawy efektywności kampanii

14:10

Jak podejmować lepsze decyzje szybciej? Kampanie digital, które dowożą lepiej

Prowadzący:
Wojciech Starzewski, Digital Manager Digital Resolution

Czyli o optymalizacji kampanii – które dane i jak je zbierać, aby skutecznie optymalizować kampanie w real time

14:30

LIVE QUIZ: Ewaluacja Twojego stopnia zaawansowania w obszarze performance

Prowadzący:
Anna Elwart, Managing Director Digital Resolution

Czy pracujesz w zespole, który jest liderem efektywności i osiągania wyników czy może przed Tobą długa droga przecierania szlaku dla firmy? Poznaj swój wynik

14:50

Gdzie znikają pieniądze na reklamę?

Prowadzący:
Przemysław Bryk, Project Manager OmniConsole

Ile pieniędzy w sieci wydawane jest nieefektywnie? Jakie są powody braku efektywności? Jak stanąć do walki z niską skutecznością, podejrzanymi pośrednikami, ograniczonymi danymi i fraudami

15:10

LIVE DEMO: Raportowanie o którym marzą marketerzy (i agencje)

Prowadzący:
Magdalena Choromańska, Project Coordinator OmniConsole Mateusz Gołębiowski, Junior Project Coordinator OmniConsole

Prezentacja wzorcowego raportowania na przykładzie online lead generation walidowanego in-person w świecie offline. Synergia danych online i offline

15:35

Kampanie wizerunkowe jako paliwo efektywności kampanii performance

Prowadzący:
Stanisław Żakowski, Digital Media Planner Digital Resolution

Dlaczego działania nastawione tylko na krańcowy efekt są smokiem, który zjada własny ogon? Jak mierzyć odłożone w czasie wyniki z działań brandingowych? Jak sprawdzić w jakim stopniu branding wpływa na zwiększenie efektywności działań performance?

15:55

Zakończenie spotkania

Prelegenci

Digital Adventure

Anna Elwart

Managing Director Digital Resolution

Digital Adventure

Przemysław Bryk

Project Manager OmniConsole

Digital Adventure

Stanisław Żakowski

Digital Media Planner Digital Resolution

Digital Adventure

Paweł Śmiechowski

Digital Manager Digital Resolution

Digital Adventure

Wojciech Starzewski

Digital Manager Digital Resolution

Digital Adventure

Magdalena Choromańska

Poject Coordinator OmniConsole

Digital Adventure

Mateusz Gołębiewski

Project Coordinator OmniConsole

Nasze motto to Clients First

Zaufali nam