Digital Adventure

 

O konferencji

Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęciliśmy tematowi sportu i e-sportu?  Tradycyjne dyscypliny sportowe od lat marketerzy wykorzystują w kreowaniu emocjonalnego wizerunku swoich marek. Tymczasem już co trzeci Polak deklaruje, że grał w gry online lub je oglądał (wg. badania Badanie Kantar Millward Brown). To olbrzymi i szybko rosnący rynek wciąż jeszcze w niewielkim stopniu zagospodarowany przez marketerów. 10 lipca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytanie jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport i poszukamy najlepszych dyscyplin dla ich marek.

 

10.07.2019 / Stadion Legii; ul. Łazienkowska 3; Warszawa / Start: 9:00

 

Uwaga, konferencja posiada akredytację DimaQ. Uczestnicy otrzymają 20 pkt

 

Program

09:00

Rejestracja gości

09:30

E-sport jako przykład budowania społeczności klubu sportowego

Prowadzący:
Marcin Stolarz, Online Sales Channel Manager Legia Warszawa

Dowiemy się w jaki sposób Legia buduje społeczność wokół gamingu i przedstawi przykłady, jak może się to przekładać na dochód klubu sportowego i skupionych wokół niego sekcji.

09:55

Podstawy e-sportu dla CMO

Prowadzący:
Anna Elwart, Managing Director Resolution

Nie trenujesz, nie grasz, nie kibicujesz? Nie musisz. Warto natomiast wiedzieć jak prowadzić markę za którą odpowiadasz w świecie trendów konsumenckich. W trakcie tej prezentacji zyskasz wiedzę o gamingowym landscape, dzięki której łatwiej będzie stawiać właściwe pytania w kontekście Twojej marki i e-sportu.

10:15

Jak wygrać w walce o serca kibiców? – poradnik ery sportu 3.0

Prowadzący:
Wojciech Kowalczyk, Zastępca Dyrektora ds. komunikacji i rozwoju produktu Biuro Reklamy TVP Robert Kisiel, Kierownik Zespołu ds. sponsoringu sportowego Biuro Reklamy TVP
10:35

Droga od kartingu do Formuły

Prowadzący:
Gosia Rdest, kierowca wyścigowy

Jak marketerzy mogą pomóc tworzyć historię polskiego motorsportu a zarazem pomóc swoim markom?

11:00

Przerwa kawowa

11:20

Big Data a Lotto Ekstraklasa – analiza danych na przykładzie programu „Kibice na Stadiony!”

Prowadzący:
Mateusz Pietraszko, Big Data & Mobile Advertising Manager T-mobile

Wykorzystanie Big Data w sporcie czyli „kibic idealny” - targetowanie grupy docelowej, wykorzystując dane demograficzne (wiek/płeć), kontekstowe (domen www i aplikacji) i behawioralne (np. sposób poruszania się po mieście). Analiza zachowania kibiców w dniu meczowym – droga z domu na stadion!

11:55

Jak wygrać uwagę młodego pokolenia?

Prowadzący:
Wojciech Starzewski, Digital Manager Resolution

Twitch to serwis internetowy będący platformą medialną udostępniającą wideo strumieniowe, przeznaczony w głównej mierze do transmisji gier komputerowych oraz rozgrywek sportu elektronicznego. Na przykładzie case study Sekiro Activision dowiemy się jak skutecznie złapać uwagę potencjalnych klientów.

12:15

Sport jako efektywna platforma komunikacji marek

Prowadzący:
Przemysław Matyjaszczyk, New Business Manager Sport.pl

Emocje sportowe towarzyszą nam niemal na każdym kroku. Forester Research twierdzi, że nawet 90% decyzji podejmujemy podświadomie, w oparciu o emocje. Są marki, które od lat angażują się w marketing sportowy, gdyż wiedzą, że dzięki niemu mogą liczyć na wzrosty sprzedaży. Czy jednak od razu trzeba być sponsorem wielkiego wydarzenia czy drużyny by zwiększyć świadomość marki? Prezentacja ma na celu potwierdzenie, że sport to efektywna platforma komunikacji marek nie tylko dla wielkich.

12:35

Jak świat sportu i e-sportu może pomóc markom?

Prowadzący:
Aleksandra Chabowska, Senior Media Planner Digital Resolution

Najciekawsze case study z polskiego podwórka (m.in. McDonald’s, Amer Sports - Suunto, Wedel-Up? Czyli o emocjach, które sięgają zenitu i pomagają budować pozytywne skojarzenia z marką.

13:00

Przerwa obiadowa

13:35

adidas case study: dlaczego i jak adidas stawia na kobiety?

Prowadzący:
Alina Vovk, Brand Activation Manager Poland & Baltics adidas

Więcej informacji wkrótce.

14:00

Możliwości reklamowe w kontekście sportu i e-sportu.

Prowadzący:
Stanisław Żakowski, Digital Media Planner Resolution

Więcej informacji wkrótce.

14:25

Dosięgnij nieuchwytnych!

Prowadzący:
Adrian Kostrzębski, Dyrektor ds. rozwoju regionu CEE ESL

Jak z wykorzystaniem esportu oraz niestandardowych sposobów aktywacji podczas wydarzeń e-sportowych dotrzeć do najtrudniej osiągalnej grupy odbiorców - generacji Z!

14:50

E-sport jako narzędzie komunikacji marki z graczami

Prowadzący:
Krzysztof Kunicki, Product Marketing Manager w Dywizji IT Samsung Electronics Polska

O projekcie #Samsung4Gamers będącym wyjściem SAMSUNG do graczy i e-sportowców w Polsce (case study).

15:15

Global & local state of esports: makro i mikro trendy, perspektywa branży i sponsorów

Prowadzący:
Łukasz Turkowski, Vice President, Sales Director Gameset

Czy e-sport można nazwać dojrzałym? Czy może wchodzi w kolejny etap dojrzewania? Czy budżety sponsorskie mogą zaszkodzić branży? Jakich trendów powinni spodziewać się marketerzy. Pół roku wizyt na największych konferencjach branżowych w pigułce.

15:45

Co fanom i markom ma do zaoferowania drużyna e-sportowa?

Prowadzący:
Szymon Kubiak, Head of Buisness devils.one

Najdroższa organizacja e-sportowa na świecie, Cloud9, na koniec 2018 roku (według Forbes) była wyceniana na 310 milionów dolarów. Droga na szczyt zajęła jej tylko 5 lat. Jaki potencjał drzemie w drużynach e-sportowych i jak mogą to wykorzystać marketerzy?

16:15

Zakończenie konferencji

 

Prelegenci

Digital Adventure

Marcin Stolarz

Online Sales Channel Manager Legia Warszawa

Digital Adventure

Małgorzata Rdest

kierowca wyścigowy

Digital Adventure

Anna Elwart

Managing Director Resolution

Digital Adventure

Adrian Kostrzębski

Dyrektor ds. rozwoju regionu CEE ESL Gaming

Digital Adventure

Alina Vovk

Brand Activation Manager Poland & Baltics at adidas

Digital Adventure

Wojciech Kowalczyk

Biuro Reklamy TVP

Digital Adventure

Wojciech Starzewski

Digital Manager Resolution

Digital Adventure

Robert Kisiel

Biuro Reklamy TVP

Digital Adventure

Aleksandra Chabowska

Senior Digital Media Planner Resolution

Digital Adventure

Przemysław Matyjaszczyk

New Business Manager Sport.pl

Digital Adventure

Mateusz Pietraszko

Big Data & Mobile Advertising Manager T-Mobile

Digital Adventure

Stanisław Żakowski

Digital Media Planner Resolution

Digital Adventure

Krzysztof Kunicki

Product Marketing Manager w Dywizji IT Samsung Electronics Polska

Digital Adventure

Łukasz Turkowski

Vice President, Sales Director Gameset

Digital Adventure

Szymon Kubiak

Head of Business devils.One

Nasze motto to Clients First

Zaufali nam