Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęciliśmy tematowi sportu i e-sportu? Tradycyjne dyscypliny sportowe od lat marketerzy wykorzystują w kreowaniu emocjonalnego wizerunku swoich marek. Tymczasem już co trzeci Polak deklaruje, że grał w gry online lub je oglądał (wg. badania Badanie Kantar Millward Brown). To olbrzymi i szybko rosnący rynek wciąż jeszcze w niewielkim stopniu zagospodarowany przez marketerów. 10 lipca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytanie jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport i poszukamy najlepszych dyscyplin dla ich marek.
10.07.2019 / Stadion Legii; ul. Łazienkowska 3; Warszawa / Start: 9:00
Uwaga, konferencja posiada akredytację DimaQ. Uczestnicy otrzymają 20 pkt
Dowiemy się w jaki sposób Legia buduje społeczność wokół gamingu i przedstawi przykłady, jak może się to przekładać na dochód klubu sportowego i skupionych wokół niego sekcji.
Nie trenujesz, nie grasz, nie kibicujesz? Nie musisz. Warto natomiast wiedzieć jak prowadzić markę za którą odpowiadasz w świecie trendów konsumenckich. W trakcie tej prezentacji zyskasz wiedzę o gamingowym landscape, dzięki której łatwiej będzie stawiać właściwe pytania w kontekście Twojej marki i e-sportu.
Jak marketerzy mogą pomóc tworzyć historię polskiego motorsportu a zarazem pomóc swoim markom?
Wykorzystanie Big Data w sporcie czyli „kibic idealny” - targetowanie grupy docelowej, wykorzystując dane demograficzne (wiek/płeć), kontekstowe (domen www i aplikacji) i behawioralne (np. sposób poruszania się po mieście). Analiza zachowania kibiców w dniu meczowym – droga z domu na stadion!
Twitch to serwis internetowy będący platformą medialną udostępniającą wideo strumieniowe, przeznaczony w głównej mierze do transmisji gier komputerowych oraz rozgrywek sportu elektronicznego. Na przykładzie case study Sekiro Activision dowiemy się jak skutecznie złapać uwagę potencjalnych klientów.
Emocje sportowe towarzyszą nam niemal na każdym kroku. Forester Research twierdzi, że nawet 90% decyzji podejmujemy podświadomie, w oparciu o emocje. Są marki, które od lat angażują się w marketing sportowy, gdyż wiedzą, że dzięki niemu mogą liczyć na wzrosty sprzedaży. Czy jednak od razu trzeba być sponsorem wielkiego wydarzenia czy drużyny by zwiększyć świadomość marki? Prezentacja ma na celu potwierdzenie, że sport to efektywna platforma komunikacji marek nie tylko dla wielkich.
Najciekawsze case study z polskiego podwórka (m.in. McDonald’s, Amer Sports - Suunto, Wedel-Up? Czyli o emocjach, które sięgają zenitu i pomagają budować pozytywne skojarzenia z marką.
Więcej informacji wkrótce.
Więcej informacji wkrótce.
Jak z wykorzystaniem esportu oraz niestandardowych sposobów aktywacji podczas wydarzeń e-sportowych dotrzeć do najtrudniej osiągalnej grupy odbiorców - generacji Z!
O projekcie #Samsung4Gamers będącym wyjściem SAMSUNG do graczy i e-sportowców w Polsce (case study).
Czy e-sport można nazwać dojrzałym? Czy może wchodzi w kolejny etap dojrzewania? Czy budżety sponsorskie mogą zaszkodzić branży? Jakich trendów powinni spodziewać się marketerzy. Pół roku wizyt na największych konferencjach branżowych w pigułce.
Najdroższa organizacja e-sportowa na świecie, Cloud9, na koniec 2018 roku (według Forbes) była wyceniana na 310 milionów dolarów. Droga na szczyt zajęła jej tylko 5 lat. Jaki potencjał drzemie w drużynach e-sportowych i jak mogą to wykorzystać marketerzy?
Online Sales Channel Manager Legia Warszawa
kierowca wyścigowy
Managing Director Resolution
Dyrektor ds. rozwoju regionu CEE ESL Gaming
Brand Activation Manager Poland & Baltics at adidas
Biuro Reklamy TVP
Digital Manager Resolution
Biuro Reklamy TVP
Senior Digital Media Planner Resolution
New Business Manager Sport.pl
Big Data & Mobile Advertising Manager T-Mobile
Digital Media Planner Resolution
Product Marketing Manager w Dywizji IT Samsung Electronics Polska
Vice President, Sales Director Gameset
Head of Business devils.One
Digital Adventure |
Digital Adventure |
Digital Adventure (Gdańsk) |
Digital Adventure |