Digital Adventure

O konferencji

Technologia ma fundamentalne znaczenie we współczesnym marketingu, dlatego 5 konferencję z cyklu Digital Adventure postanowiliśmy poświęcić tematyce MarTech.
To dziedzina, która tworzy nowe biznesy i pozwala zarządzać istniejącymi. Wprowadza rozróżnienie pomiędzy liderem rynku, a ogonem stawki. Transformacja cyfrowa gna naprzód i tylko nieliczni za nią nadążają. O tych, którzy są w czołówce słyszysz codziennie. O tych, którzy lekceważą znaczenie technologii, nie usłyszysz nigdy.
25 marca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytanie jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w MarTech i jaką wartość nowe technologie wniosą do Twojego marketingu.

 

25.03.2020 / HubHub; ul. Postępu 14; Warszawa / Start: 9:00

Uwaga, konferencja posiada akredytację DimaQ. Uczestnicy otrzymają 20 pkt

Program

09:00

Rejestracja gości

09:30

MarTech dla CMO - jak trzymać rękę na pulsie

Prowadzący:
Anna Elwart, Managing Director, Resolution

Wprowadzenie do konferencji

9:45

Marketing oparty na danych i technologii w branży bez klientów i własnych punktów sprzedaży czyli FMCG w świecie digital.

Prowadzący:
Jarosław Agatowski, Dyrektor ds. Data Driven Marketing, Grupa Żywiec
10:05

Era post-cookie w digital marketingu.

Prowadzący:
Paweł Ważyński, Marketing Platforms Director, Resolution

Co oznacza dla marketerów świat bez 3rd party cookie? Czy reklama online może działać bez nich? Co z efektywnością działań? Czy możemy coś zrobić, aby zastąpić śledzące pliki cookie i nadal docierać do nowych klientów?

10:25

Kiedy zderzają się światy, czyli koniunkcja planet online i offline w naszym przydomowym ogródku

Prowadzący:
Michał Protasiuk, Research Manager, Google Mateusz Głowacki, Director, Innovation, Market Strategy and Understanding, Ipsos

Co dzieje się, kiedy trajektorie światów online i offline spotkają się na jednej ścieżce zakupowej? Jakie punkty styku pojawią się pomiędzy konsumentem a marką? Jaka ich sekwencja zwiększa prawdopodobieństwo zakupu? Czy kupujący online i offline różnią się od siebie istotnie? O tym usłyszycie w naszym wystąpieniu

10:45

BI: wszyscy mają, nie wszyscy wygrywają

Prowadzący:
Marta Jasiewicz, Business Analyst Manager, Annalect

To, że żyjemy w czasach rewolucji 4.0 to fakt. To, że mamy mnóstwo danych to też fakt. To, że mamy zaawansowane narzędzia różnych klas do pozyskiwania wiedzy to już klęska urodzaju. Dlaczego zatem mając więcej niż kiedykolwiek tak trudno połączyć wszystkie te komponenty w przepis na sukces?

11:05

Przerwa kawowa

11:30

Performance marketing wczoraj i dzisiaj.
Jak przeciwdziałać pożeraniu Twojej marży w działaniach efektywnościowych?

Prowadzący:
Przemysław Bryk, Senior Project Manager, OmniConsole

Z prelekcji dowiesz się, jakie pytania postawić aby zweryfikować czy webanalityka w Twojej firmie zabezpiecza kampanie przed utratą budżetów. Będę podnosić temat bardzo nielubiany przez rynek – nadużycia, luki w wiedzy i danych oraz…zaniedbania.

11:50

Big Data – Perfekcyjne targetowanie czy inwigilacja doskonała?

Prowadzący:
Mateusz Pietraszko, Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży Big Data & Mobile Advertising, T-Mobile

11 września 2001 roku to dzień, który zmienił dzieje świata atakiem terrorystycznym. To również dzień, w którym pojęcie inwigilacja totalna nabrała zupełnie innego znaczenia.

12:10

Audience targeting na przestrzeni lat

Prowadzący:
Arkadiusz Parzyszek, Programmatic Manager, Resolution

Audience Targeting to hasło znane nie od dzisiaj. Jego możliwości ewoluują wraz z rozwojem technologii związanych z internetem oraz zaawansowaniem platform zakupowych. Jeszcze parę lat temu nasze dzisiejsze możliwości dotarcia do konkretnego użytkownika wydawały się prawdziwym Matrixem. Zabiorę Cię na wycieczkę do przeszłości. Dowiesz się jak Audience Targeting stawiał swoje pierwsze kroki oraz zobaczysz jego dorastanie.

12:30

Automatyzacja digital marketingu, czy człowiek jest jeszcze potrzebny?

Prowadzący:
Rafał Kaniecki, Agency Partner, CEE, Facebook

Czym jest automatyzacja i jak wpływa na narzędzia i produkty w ekosystemie Facebooka. Co zrobić aby nasze działania były skuteczne, i wykorzystywały pełen potencjał danych.

13:00

Zakończenie konferencji

 

Prelegenci

Digital Adventure 5

Anna Elwart

Managing Director, Resolution

Digital Adventure 5

Jarosław Agatowski

Dyrektor ds. Data Driven Marketing, Grupa Żywiec

Digital Adventure 5

Paweł Ważyński

Marketing Platforms Director, Resolution

Digital Adventure 5

Mateusz Głowacki

Director, Innovation, Market Strategy and Understanding

Digital Adventure 5

Michał Protasiuk

Media Research Manager

Digital Adventure 5

Arkadiusz Parzyszek

Programmatic Manager, Resolution

Digital Adventure 5

Marta Jasiewicz

Business Analyst Manager, Annalect

Digital Adventure 5

Przemysław Bryk

Senior Project Manager, OmniConsole

Digital Adventure 5

Mateusz Pietraszko

Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży Big Data & Mobile Advertising

Digital Adventure 5

Rafał Kaniecki

Facebook, Agency Partner, CEE

Nasze motto to Clients First

Zaufali nam