Digital Adventure


Podsumowanie

 

 

W przypadku pytań, prosimy o kontakt z:

 

Paula Kaliszewicz

PR&Marketing Manager Grupa OMD

tel: 00 48 606 759 449

Paula.Kaliszewicz@omd.pl

 

Program

09:30

Rejestracja gości, kawa

10:00

Digital jako część współczesnego życia.

Prowadzący:
Anna Elwart, Managing Director Digital Resolution
10:15

Ewolucja marki Empik w obliczu zmieniających się zwyczajów zakupowych naszych Klientów.

Prowadzący:
Karol Dudij, Online Commercial Director, Empik Group

Czyli jak oswajamy naszych klientów z tym, że rozszerzamy asortyment.

10:30

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce bez wzrostu końcowego kosztu pozyskania zamówienia?

Prowadzący:
Jarosław Agatowski, Head of E-commerce & Digital Marketing EE w PANDORA Anna Charytoniuk, Digital Manager Digital Resolution

W 2017 roku PANDORA i Resolution wspólnie stanęły przed wyzwaniem zwiększania zyskowności ze sprzedaży generowanych online przy jednoczesnym rozwoju skali tej sprzedaży. To marzenie większości reklamodawców prowadzących kampanie performance. Podczas prezentacji opowiemy o rozwiązaniach, które zastosowaliśmy, aby osiągnąć cel oraz o tych, dzięki którym przekroczyliśmy go… trzykrotnie.

10:45

Voice marketing - redefiniowanie ścieżki konsumenta.

Prowadzący:
Paweł Ważyński, Marketing Platforms Director Digital Resolution

Wraz z rozwojem technologii głosowej i naturalnym trendem zwiększającym popularność asystentów głosowych i urządzeń typu smart speakers, zmieniają się zachowania użytkowników i sposób w jaki się komunikują. Opowiemy o tym co z tego wynika i jak teraz możemy wykorzystać ten trend w swoich strategiach marketingowych i czego powinniśmy spodziewać się wkrótce.

11:00

Oryginalny content siłą marki. Jak inwestycja w treści wpływa na customer experience?

Prowadzący:
Maciej Maćkowiak, Content and Customer Experience Manager, eMAG

Jak styl, struktura i standard graficzny wpływają na customer experience a może lepiej zainwestować we własne? W case study odpowiem na pytanie czy warto kopiować opisy od producentów?

11:15

Fast Actionable Insights – atrybucja nie tylko na papierze.

Prowadzący:
Przemysław Bryk, Project Manager OmniConsole

Krótko i rzeczowo o mierzeniu przepływu między produktami i contencie, który przynosi długofalowe korzyści. oraz leraningi z testowania efektywności long tail.

11:30

Zszedłem 7 Metrów Pod Ziemię, aby wejść na wyżyny...

Prowadzący:
Rafał Gębura, twórca i prowadzący programu na kanale YouTube '7 metrów pod ziemią' Prelekcja będzie dotyczyła pomysłu, który narodził się w głowie Rafała - jeszcze wtedy dziennikarza pracującego na etat. Jak marzenie o rozmowach zakazanych stało się sposobem na życie i gdzie w tym wszystkim jest miejsca dla potencjalnych klientów.
11:45

Brand exposure jako wschodzący trend roku 2019.

Prowadzący:
Stanisław Żakowski, Digital Media Planner Digital Resolution Jak dobrze optymalizować kampanie świadomościowe i wizerunkowe, aby realizowały postawione cele.
12:00

Zakończenie spotkania

Prelegenci

Digital Adventure

Anna Elwart

Managing Director Digital Resolution

Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań marketerów. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom.  Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy.  Pracowała po stronie domu mediowego, agencji jak i sieci reklamy internetowej. Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach brand advertising. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek jak: Renault, McDonald’s, NIVEA, E.Wedel i wielu innych. Trener DimaQ.

Digital Adventure

Karol Dudij

Online Commercial Director Empik Group

Doświadczony manager sprzedaży i strateg, który od wielu lat rozwija czołowe platformy e-commercowe w Polsce. Z powodzeniem zarządza ofertą handlową jednej z popularniejszych marek w Polsce – Empik. Zdobywca nagród w konkursach sprzedażowych (Mars, Lyreco).  Pasjonat biegania i windsurfigu.

Digital Adventure

Rafał Gębura

Twórca programu na kanale YouTube "7 metrów pod ziemią".

Twórca i prowadzący programu na kanale YouTube “7 metrów pod ziemią”.  Z wykształcenia dziennikarz i politolog (Collegium Civitas). Przygodę z zawodem rozpoczął w redakcjach: TVN24 oraz Fakty TVN. Później biegał po mieście z radiowym mikrofonem (Radio Kolor, a także Radio Dla Ciebie), pracował również przy produkcji programów telewizyjnych. W 2013 roku wylądował w Newsweeku, gdzie zajmował się tematami społecznymi. Był także wieloletnim autorem branżowego portalu ngo.pl

 

Digital Adventure

Maciej Maćkowiak

Content and Customer Experience Manager eMAG

Ekspert w dziedzinie Customer Experience w eMAG. Jak mało kto zdaje sobie sprawę z tego jak ważna jest jakość obsługi klienta. Deklaruje, że kocha komentarze niezadowolonych Klientów. Wdraża projekty, które mają wywoływać uśmiech kupującego. Niepraktyczny idealista. Wieczny poszukiwacz. Czytelnik, biegacz i piwosz.

Digital Adventure

Stanisław Żakowski

Digital Media Planner Digital Resolution

Stanisław zajmuje się planowaniem strategii obecności w mediach elektronicznych dla klientów Digital Resolution. Jego mocną stroną jest umiejętność optymalizacji kampanii w oparciu o nowoczesne narzędzia IT do wyników sprzedaży, zapytań mailowych i telefonicznych. Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych zdobywał w pracy dla takich klientów jak Żabka, Wedel, Podravka, Hortex, Perfetti Van Melle, UPC, Getin Bank, NIVEA, McDonald’s czy PANDORA.

Digital Adventure

Przemysław Bryk

Project Manager Digital Resolution

Wprowadził system do monitoringu i zakupu mediów dla Digital Resolution oraz dla grupy OMD.  W 2016 roku trzymał wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology & Telecoms dla Home.pl za prowadzony program afiliacyjny. Pracował z różnymi markami, m.in. Empik.com, PizzaPortal, Merlin.pl, Castorama.

Digital Adventure

Jarosław Agatowski

Head of E-commerce & Digital EE w PANDORA

Doświadczenie marketingowe zdobywał  m.in. w międzynarodowych firmach,  zarówno w obszarze offline i online. Pierwsze kroki związane z akwizycją internetową stawiał 10 lat temu. Prowadził projekty z zakresu marketingu online, x-sella i digital transformation w instytuacjach finansowych. Od 2 lat Head of E-commerce & Digital EE w Pandora. Jego kampania zdobyła nagrodę Mixx Awards.

Digital Adventure

Paweł Ważyński

Marketing Platforms Director Digital Resolution

Ekspert w kategoriach ecommerce oraz lead generation. W Digital Resolution zajmuje się wsparciem szefów SEM & SOME w kluczowych projektach. Do jego obowiazaków należy również rozwój oferty agencji oraz kompetencji zespołu. Paweł Ważyński ma 11 lat doświadczenia w digital marketingu. Poprzednio pracował jako szef działu performance w LeadR (Netsprint Group), wcześniej przez wiele lat prowadził dział SEM & Social w Cube Group. Koordynował kilkaset kampanii performance dla klientów polskich i zagranicznych (Aviva, LOT, UPC Polska, Polpharma, BZWBK, Santander). Jeden z pierwszych trenerów Google AdWords w Polsce.

Digital Adventure

Anna Charytoniuk

Digital Manager Digital Resolution

Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii digitalowych. Posiada duże doświadczenie w realizacji zarówno kampanii online, jak i offline. Szerokie spojrzenie na kampanie i nastawienie na wynik końcowy (sprzedaż) charakteryzuje jej podejście do pracy. Opracowywała kampanie m.in. dla takich marek jak NIVEA, Pandora, Hortex, Huawei, Warner Bros, Wonga.com i wielu innych. Z Grupą OMD związana jest od 2010 roku.

 

Nasze motto to Clients First

Zaufali nam