Jesteśmy częścią jednej z największych agencji performance marketingu na świecie. Wdrażamy efektywne strategie działań w omnichannel. Doradzamy, planujemy i realizujemy kampanie dla największych marek w Polsce.

img1

Performance

Pomagamy naszym Klientom realizować cele biznesowe i czerpać korzyści z inwestycji marketingowych. Nasi eksperci wspierają marketerów szeroką wiedzą i znajomością najlepszych praktyk pozwalających na szybką redukcję odsetka porzuceń strony, zwiększenie współczynnika konwersji oraz pozyskanie jakościowego ruchu na stronę. Bazując na solidnym fundamencie web analityki, wykorzystując odpowiednie narzędzia oraz wnikliwe analizy danych, możemy zoptymalizować ścieżkę prowadzącą konsumenta do zakupu. To tylko początek wysiłków, jakich podejmiemy się, by zaowocowały one zwiększoną konwersją i efektywnym przyciąganiem.

img2

Social media

Bezsprzecznie media społecznościowe to już nie marginalny, lecz centralny punkt w procesie planowania i zakupu mediów. Dlatego Digital Resolution promuje całościowe podejście do owned , earned i paid media. Pracując w oparciu o własny, inteligentny model zarządzania marketingiem w social media, jesteśmy w stanie dotrzymywać kroku kolejnym innowacjom, które w przypadku tego kanału są już nie wyjątkiem, a normą. Z naszym know-how i strategiami stale podążamy za konsumentami.

img3

PPC/SEO

Nasze działania marketingowe prowadzone w wyszukiwarkach to realna pomoc w osiąganiu założonych celów e-kampanii. Jednocześnie współgrają one z całym wachlarzem usług marketingu cyfrowego, które oferujemy. Jako jeden z największych nabywców płatnego wyszukiwania pracujemy na uznanych na rynku międzynarodowym, najlepszych narzędziach i technologiach. Dzięki nim możemy osiągać dla naszych klientów wysokie wyniki w kampaniach PPC Wiedząc, że skuteczne SEO stanowi dziś wypadkową wysokiej jakości contentu, optymalizacji serwisu oraz elementów marketingu społecznościowego i lokalnego, działamy, łącząc je w delikatny, lecz silny sposób. W efekcie uzyskujemy maksymalizację obecności marki w ekosystemie Google. A wszystko w oparciu o rzetelną analizę grupy docelowej, jej potrzeb, zachowań, zwyczajów zakupowych oraz innych istotnych z punktu widzenia marketingu w wyszukiwarkach kwestii.

img4

Mobile

Marketing mobilny to jeden z największych, a przy tym wciąż kształtujących się kanałów marketingu cyfrowego. Wymaga on unikalnego i spersonalizowanego podejścia oraz niezwykłej staranności w targetowaniu i angażowaniu klientów mobilnych. Podobnie jak marketing lokalny, działania prowadzone z wykorzystaniem funkcji telefonów komórkowych korespondują ze wszystkimi kanałami marketingowymi. Zawierają w sobie, a jednocześnie przekraczają, tradycyjne reklamy w wyszukiwarkach, w mediach społecznościowych, e-mailingi i inne. Podobnie oczekiwania klientów nawiązujących relację z marką za pośrednictwem telefonu komórkowego wykraczają poza potrzeby tych korzystających z innych narzędzi cyfrowych.

Nasze motto to Clients First

Zaufali nam