Historie, które Cię zainspirują
Sprawdź, jak prowadzone przez nas kampanie przełożyły się na konkretne wyniki!
Generowanie ruchu na stronę oraz obniżenie kosztów transakcji
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2024/04/Wersja-1-4.png)
Zastosowanie formatów natywnych do realizacji kampanii z branży e-commerce. Dzięki ich wykorzystaniu dotarliśmy do nowych użytkowników, zwiększyliśmy traffic na stronę i obniżyliśmy koszty wygenerowanych konwersji sprzedażowych w porównaniu do standardowych formatów display. Kampania wypadła również bardzo korzystnie w konwersjach asystujących.
-50%
Niższy CPS vs standard display
6 p.p.
Wzrost konwersji asystujących
Budowanie świadomości nowej marki przy jednoczesnej optymalizacji performance
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/barbora-min.jpeg)
Wykorzystanie najlepiej konwertujących kanałów, które pozwalają od samego początku generować wysokie ilości sprzedaży, przy założonym koszcie. Wsparcie działań performance działaniami wizerunkowymi, które również wspierają pozyskiwanie konwersji.
-30%
Obniżenie kosztu pozyskania sprzedaży.
2 p.p
Wzrost współczynnika konwersji.
Wzrost ilości leadów przy jednoczesnym obniżaniu kosztu ich pozyskania
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/faktura_pl-min.jpg)
Wzrost leadów osiągnięty został dzięki zastosowaniu szczegółowej optymalizacji granuralnej struktury Google Ads oraz szerokiego portfolio fraz kluczowych. Stałe testy strategii biddingowych manualnych oraz smart. Odważne modyfikatory na porze dnia i tygodnia, urządzeniach i odbiorcach.
+228%
Wzrost liczby leadów, przy jednoczesnym obniżeniu ich kosztu.
+36%
Wzrost conversion rate.
Wzrost ilości leadów przy jednoczesnym obniżaniu kosztu ich pozyskania
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/faktura_pl-min.jpg)
Wzrost leadów osiągnięty został dzięki zastosowaniu szczegółowej optymalizacji granuralnej struktury Google Ads oraz szerokiego portfolio fraz kluczowych. Stałe testy strategii biddingowych manualnych oraz smart. Odważne modyfikatory na porze dnia i tygodnia, urządzeniach i odbiorcach.
+228%
Wzrost liczby leadów, przy jednoczesnym obniżeniu ich kosztu.
+36%
Wzrost conversion rate.
Jak online pozyskaliśmy jakościowe leady B2B na usługi księgowe?
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/taxcare-min.jpg)
Poprzez precyzyjnie targetowane media dotarliśmy do użytkownika w specyficznym momencie na jego ścieżce zakupowej - kiedy poszukuje informacji o produkcie i rozważa jego wybór. Edukacja użytkowników wpłynęła na rozpoznawalność marki.
+27%
Znacząco zwiększyliśmy ilość leadów poprawiając ich jakość.
-44%
Mniejszy koszt sprzedaży dzięki lepszej jakości leadów.
Generowanie ruchu na stronę oraz obniżenie kosztów transakcji
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2024/04/Wersja-1-4.png)
Zastosowanie formatów natywnych do realizacji kampanii z branży e-commerce. Dzięki ich wykorzystaniu dotarliśmy do nowych użytkowników, zwiększyliśmy traffic na stronę i obniżyliśmy koszty wygenerowanych konwersji sprzedażowych w porównaniu do standardowych formatów display. Kampania wypadła również bardzo korzystnie w konwersjach asystujących.
-50%
Niższy CPS vs standard display
6 p.p.
Wzrost konwersji asystujących
Budowanie świadomości nowej marki przy jednoczesnej optymalizacji performance
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/barbora-min.jpeg)
Wykorzystanie najlepiej konwertujących kanałów, które pozwalają od samego początku generować wysokie ilości sprzedaży, przy założonym koszcie. Wsparcie działań performance działaniami wizerunkowymi, które również wspierają pozyskiwanie konwersji.
-30%
Obniżenie kosztu pozyskania sprzedaży.
2 p.p
Wzrost współczynnika konwersji.
Wzrost sprzedaży produktów przy jednoczesnym obniżeniu CPS
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/pandora-min.jpg)
Na podstawie danych z analizy poprzednich okresów stworzyliśmy segmenty konsumentów w oparciu o ich zachowania i motywacje. Dostosowaliśmy komunikację i dobór mediów, docierając do poszczególnych grup docelowych z dopasowaną kreacją w odpowiednim okresie.
+220%
Wzrost sprzedaży dzięki odpowiedniej strategii.
+91%
Wyższy wzrost ROI.
Kontrola jakości ruchu oraz test jakości wybranych wydawców
![](https://digitalresolution.pl/wp-content/uploads/2021/10/mcdonalnd-min.jpg)
Dzięki analizie danych real time i użyciu funkcjonalności OmniConsole, wykryliśmy nieprawidłowe działania mediowe. Monitorowanie mediów pomogło nam wychwycić ruch z domen niskiej jakości, co pozwoliło na efektywne zarządzanie budżetem.
25%
Zaoszczędzonego budżetu dzięki usunięciu nieprawidłowych akcji
100%
Bezpieczeństwa emisji dzięki wykryciu i zatrzymaniu działań fraudowych.
Jesteś gotowy?
Nasz ekspert pomoże Ci określić cele i wytyczyć strategię w digitalu, dzięki której rozwiniesz Twój biznes!
Porozmawiajmy!