Dołącz do nas!
Jeśli szukasz wyzwań i świeżego podejścia do reklamy w digitalu, z przyjemnością Cię poznamy! Dom mediowy OMD Group, którego częścią jesteśmy, aż 4 razy zdobył tytuł najlepszego pracodawcy w Polsce (oceniają sami pracownicy). Przekonaj się, że warto pracować właśnie z nami!
Zobacz aktualne oferty!Proces rekrutacji do Resolution
Pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych. Posiadamy bogate portfolio kampanii zwieńczonych sukcesami. U nas nie ma szans na nudę! Podejmij z nami kolejne wyzwanie! Chcesz zwiększyć swoje szanse? Oprócz CV wyślij do nas List motywacyjny.
-
Wstępna rozmowa przez telefon
Poznajemy się i doprecyzowujemy oczekiwania obu stron.
-
Zadanie
Wybranych kandydatów poprosimy o przygotowanie zadania rekrutacyjnego.
-
Rozmowa kwalifikacyjna
Weryfikująca, merytoryczna rozmowa w przyjaznej atmosferze.
-
Oferta pracy
Szczegółowe ustalenie warunków zatrudnienia.
-
Witamy na pokładzie!
Wdrażamy wybraną osobę i planujemy integrację ;)
Aktualne oferty pracy
-
Widełki: 8 000 - 10 000 PLN
Lokalizacja: Warszawa/zdalnie (hybrydowy model pracy)
Resolution tworzy ponad 1400 specjalistów zrzeszonych w ponad 60 biurach na przeszło 50 rynkach. Możemy obsługiwać topowe światowe marki, na najwyższym poziomie. Udaje nam się to, dzięki zespołowi wybitnych specjalistów – stale rozwijających się i wciąż dostarczających wysoce skuteczne rozwiązania. Posiadamy bogate portfolio kampanii zwieńczonych sukcesami. Z nami nie ma szans na nudę!
Aktualnie do naszego zespołu szukamy Performance Media Planner/Buyer. Osoby, która doskonale uzupełni nasz zgrany team.
Twój zakres obowiązków:
- Będziesz uczestniczyć w tworzeniu strategii z zakresu kampanii digital dla klientów (głównie Google Ads, Programmatic, Mailing, Afiliacja).
- Koordynować i zarządzać projektami digital.
- Budować i utrzymywać relacje z klientami.
- Tworzyć media plany.
- Realizować kampanie digital dla lokalnych i międzynarodowych klientów.
- Raportować wyniki prowadzonych działań.
- Przygotowywać oraz prezentować raporty post-buy.
Nasze wymagania:
- Interesujesz się marketingiem i nowymi mediami i chcesz się rozwijać w tym kierunku.
- Masz doświadczenie w zakupie, planowaniu i analizie mediów online i lubisz pracę z klientem 🙂
- Posiadasz zmysł analityczny, umiesz wyciągać wnioski z wyników kampanii i tworzyć rekomendacje.
- Jesteś samodzielny, zaangażowany i dążysz do realizacji założonych celów.
- Jesteś komunikatywny i lubisz prace w zespole, budujesz pozytywne relacje.
- Znasz Excel i Power Point i masz umiejętności prezentacyjne.
- Umiesz mówić i pisać po angielsku.
- Znajomość Google Analytics, Data Studio, AdReport i AdReal, SimilarWeb.
Mile widziane
Co oferujemy:
- Dużą samodzielność w realizacji zadań i w podejmowaniu decyzji, realny wpływ na prowadzone projekty,
- Swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy,
- Biuro w budynku, który nie bez przyczyny wygląda jak dom 🙂
- Managera, który potrafi docenić zaangażowanie i jakość pracy bez potrzeby walczenia o awans/podwyżkę,
- Jasną ścieżkę kariery/awansów i jawność wynagrodzenia wszystkich osób w zespole,
- Dzień wolny od szefa, jeśli sporadycznie przydarzy się praca po godzinach,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub umowy B2B),
- Zarobki adekwatne do poziomu wiedzy, doświadczenia, zaangażowania i wyników,
- Pakiet medyczny,
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego, lekcje odbywają się w małych grupach w trakcie godzin pracy,
- Możliwość wszechstronnego rozwoju – cotygodniowe lub częstsze – praktyczne szkolenia wewnętrzne z platform (Google, Programmatic) i narzędzi (np. SimilarWeb, Social Bakers),
- Pracę w młodym i dynamicznym, ale doświadczonym zespole.
-
Widełki: 8 000 - 10 000 PLN
Lokalizacja: Warszawa/zdalnie (hybrydowy model pracy)
Resolution tworzy ponad 1400 specjalistów zrzeszonych w ponad 60 biurach na przeszło 50 rynkach. Możemy obsługiwać topowe światowe marki, na najwyższym poziomie. Udaje nam się to, dzięki zespołowi wybitnych specjalistów – stale rozwijających się i wciąż dostarczających wysoce skuteczne rozwiązania. Posiadamy bogate portfolio kampanii zwieńczonych sukcesami. Z nami nie ma szans na nudę!
Aktualnie do naszego zespołu szukamy Biddable Specialist. Osoby, która doskonale uzupełni nasz zgrany team.
Twój zakres obowiązków:
- Będziesz planować i kupować kampanie w mediach aukcyjnych (search, social oraz programmatic),
- Analizować oraz optymalizować kluczowe wskaźniki prowadzonych działań,
- Rozliczać mediową realizację kampanii oraz KPI dla Klienta,
- Ściśle współpracować z accountem oraz mieć bezpośredni kontakt z Klientem,
- Przygotowywać raporty, analizy z wyników kampanii i tworzyć rekomendacje.
Nasze wymagania:
- Masz min. 2 letnie doświadczenie agencyjne w planowaniu i zakupie reklam w mediach aukcyjnych (z naciskiem na search oraz social, mile widziany programmatic),
- Dobrze znasz platformy Google Ads (w tym SA360), Facebook Ads oraz DV360,
- Znasz dobrze strategie optymalizacyjne zorientowane na realizację KPI z różnych etapów lejka sprzedażowego, z naciskiem na dół lejka (sprzedaż, leady),
- Swobodnie korzystasz z narzędzi analitycznych jak Google Analytics/Adobe Analytics, czy trackingowych jak Campaign Manager,
- Dobrze mówisz i piszesz po angielsku,
- Praca w Excelu nie stanowi dla ciebie problemu 🙂
- Śledzisz trendy oraz rozwiązania reklamowe z zakresu performance marketingu,
- Jesteś komunikatywny i lubisz pracować z ludźmi.
Co oferujemy:
- Dużą samodzielność w realizacji zadań i w podejmowaniu decyzji, realny wpływ na prowadzone projekty,
- Swobodną, przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy,
- Biuro w budynku, który nie bez przyczyny wygląda jak dom 🙂
- Managera, który potrafi docenić zaangażowanie i jakość pracy bez potrzeby walczenia o awans/podwyżkę,
- Jasną ścieżkę kariery/awansów i jawność wynagrodzenia wszystkich osób w zespole,
- Dzień wolny od szefa, jeśli sporadycznie przydarzy się praca po godzinach,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub umowy B2B),
- Zarobki adekwatne do poziomu wiedzy, doświadczenia, zaangażowania i wyników,
- Elastyczne podejście do pracy zdalnej,
- Pakiet medyczny,
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego, lekcje odbywają się w małych grupach w trakcie godzin pracy,
- Możliwość wszechstronnego rozwoju – cotygodniowe lub częstsze – praktyczne szkolenia wewnętrzne z platform (Google, Programmatic) i narzędzi (np. SimilarWeb, Social Bakers),
- Pracę w młodym i dynamicznym, ale doświadczonym zespole.