Rewolucje w świecie Social Media – jakie są perspektywy na 2024 rok?
W ubiegłym roku w social mediach zaszło wiele zmian, a także pojawiło się kilka trendów, które miały mocny wpływ na prowadzone kampanie w SoMe.
W ubiegłym roku w social mediach zaszło wiele zmian, a także pojawiło się kilka trendów, które miały mocny wpływ na prowadzone kampanie w SoMe.
W ubiegłym roku w social mediach zaszło wiele zmian, a także pojawiło się kilka trendów, które miały mocny wpływ na prowadzone kampanie w SoMe.
Wielu marketerów skupia się na skierowaniu jak największego ruchu na stronę internetową z nadzieją, że część z niego przełoży się na wzrost sprzedaży. Jednak aby osiągnąć zadowalające rezultaty, to takie działanie, mimo iż w pewnym stopniu słuszne, nie może być jedynym prowadzonym na stronie. Konieczne staje się również podjęcie kroków, które w oparciu o ten ruch pozwolą na zmaksymalizowanie osiąganych celów biznesowych.
Dominujące trendy, AI w SEO i prognozy na 2024 Rok 2023 okazał się punktem zwrotnym dla SEO, kiedy to nowe technologie i zmieniające się nawyki użytkowników wyznaczyły innowacyjne ścieżki. Patrząc na 2024, niezbędne jest ich zrozumienie i adaptacja do tych zmian. Zmiany i trendy, które dominowały w SEO w 2023 roku Wyszukiwanie głosowe i wyniki … Continued
Początek nowego roku to zawsze dobry moment na podsumowania kampanii w social mediach – co zadziałało, a co nie poszło zgodnie z planem. Miniony rok to z pewnością kilka wartych uwagi kampanii w ekosystemie Mety czy na TikToku, a także RTMów dotyczących jednego z największych popkulturowych fenomenów ostatnich lat. Jakie kampanie social media były najlepsze w 2023 roku?
Czy i jak marki sprostały wyzwaniom, jakie postawił przed nimi kolejny rok pod znakiem pandemii? Przedstawiamy subiektywny przegląd najciekawszych kampanii reklamowych minionego roku.
W ubiegłym roku w social mediach zaszło wiele zmian, a także pojawiło się kilka trendów, które miały mocny wpływ na prowadzone kampanie w SoMe.
Dominujące trendy, AI w SEO i prognozy na 2024 Rok 2023 okazał się punktem zwrotnym dla SEO, kiedy to nowe technologie i zmieniające się nawyki użytkowników wyznaczyły innowacyjne ścieżki. Patrząc na 2024, niezbędne jest ich zrozumienie i adaptacja do tych zmian. Zmiany i trendy, które dominowały w SEO w 2023 roku Wyszukiwanie głosowe i wyniki … Continued
Początek nowego roku to zawsze dobry moment na podsumowania kampanii w social mediach – co zadziałało, a co nie poszło zgodnie z planem. Miniony rok to z pewnością kilka wartych uwagi kampanii w ekosystemie Mety czy na TikToku, a także RTMów dotyczących jednego z największych popkulturowych fenomenów ostatnich lat. Jakie kampanie social media były najlepsze w 2023 roku?
Czy i jak marki sprostały wyzwaniom, jakie postawił przed nimi kolejny rok pod znakiem pandemii? Przedstawiamy subiektywny przegląd najciekawszych kampanii reklamowych minionego roku.
Rok 2021 był pełen wyzwań, ale jednocześnie był to rok możliwości. Marki, wydawcy oraz marketerzy podejmowali szereg ciekawych decyzji, które warto zauważyć.
Wielu marketerów skupia się na skierowaniu jak największego ruchu na stronę internetową z nadzieją, że część z niego przełoży się na wzrost sprzedaży. Jednak aby osiągnąć zadowalające rezultaty, to takie działanie, mimo iż w pewnym stopniu słuszne, nie może być jedynym prowadzonym na stronie. Konieczne staje się również podjęcie kroków, które w oparciu o ten ruch pozwolą na zmaksymalizowanie osiąganych celów biznesowych.
Zastanawiasz się w jaki sposób mierzyć działania marketingowe w witrynie? Tutaj może pomóc Google Analytics. To narzędzie istnieje na rynku od lat, ale jego użytkownikom, zwłaszcza początkującym – zdarza się popełniać błędy. Nawet najlepsze narzędzie używane w niewłaściwy sposób przystaje być przydatne. Wszelkie wnioski wyciągnięte na podstawie błędnych danych nigdy nie przyniosą optymalnych rezultatów. Na co w takim razie należy szczególnie uważać?
Oto najczęstsze problemy, które nie pozwalają przeprowadzić dokładnej analizy danych
Przygotowanie solidnej kampanii i ułożenie odpowiedniego media mixu to nie lada wyzwanie. Godziny spędzone nad wyborem kreacji, mediów, targetowania i efektywnego podziału budżetu.
Korzystanie z aplikacji typu Messenger czy WhatsApp w celu komunikacji ze znajomymi jest już na porządku dziennym.