3 najlepsze kampanie 2021 roku. Subiektywnie
Czy i jak marki sprostały wyzwaniom, jakie postawił przed nimi kolejny rok pod znakiem pandemii? Przedstawiamy subiektywny przegląd najciekawszych kampanii reklamowych minionego roku.
Czy i jak marki sprostały wyzwaniom, jakie postawił przed nimi kolejny rok pod znakiem pandemii? Przedstawiamy subiektywny przegląd najciekawszych kampanii reklamowych minionego roku.
Czy i jak marki sprostały wyzwaniom, jakie postawił przed nimi kolejny rok pod znakiem pandemii? Przedstawiamy subiektywny przegląd najciekawszych kampanii reklamowych minionego roku.
Rok 2021 był pełen wyzwań, ale jednocześnie był to rok możliwości. Marki, wydawcy oraz marketerzy podejmowali szereg ciekawych decyzji, które warto zauważyć.
Korzystanie z aplikacji typu Messenger czy WhatsApp w celu komunikacji ze znajomymi jest już na porządku dziennym.
Zastanawiasz się w jaki sposób mierzyć działania marketingowe w witrynie? Tutaj może pomóc Google Analytics. To narzędzie istnieje na rynku od lat, ale jego użytkownikom, zwłaszcza początkującym – zdarza się popełniać błędy.
Przygotowanie solidnej kampanii i ułożenie odpowiedniego media mixu to nie lada wyzwanie. Godziny spędzone nad wyborem kreacji, mediów, targetowania i efektywnego podziału budżetu.
Czy i jak marki sprostały wyzwaniom, jakie postawił przed nimi kolejny rok pod znakiem pandemii? Przedstawiamy subiektywny przegląd najciekawszych kampanii reklamowych minionego roku.
Rok 2021 był pełen wyzwań, ale jednocześnie był to rok możliwości. Marki, wydawcy oraz marketerzy podejmowali szereg ciekawych decyzji, które warto zauważyć.
Korzystanie z aplikacji typu Messenger czy WhatsApp w celu komunikacji ze znajomymi jest już na porządku dziennym.
Zastanawiasz się w jaki sposób mierzyć działania marketingowe w witrynie? Tutaj może pomóc Google Analytics. To narzędzie istnieje na rynku od lat, ale jego użytkownikom, zwłaszcza początkującym – zdarza się popełniać błędy.
Przygotowanie solidnej kampanii i ułożenie odpowiedniego media mixu to nie lada wyzwanie. Godziny spędzone nad wyborem kreacji, mediów, targetowania i efektywnego podziału budżetu.
Korzystanie z aplikacji typu Messenger czy WhatsApp w celu komunikacji ze znajomymi jest już na porządku dziennym.